Isnin, 13 April 2009

kegilaan remaja kota...jangan TEGUR

sakit mata tengok perangai budak2 sekarang.
Aku pergi menonton Jangan Tegur bersama teman2. Disebabkan nak merasa feel ketakutan so tengok la tayangan lewat malam....hah
aku tabik la kat citer ni, aku boleh bagi 5/5 untuk sound effect & tahap keseraman yg melampau.
Gua kan penakut!

Berbalik kepada perangai remaja zaman sekarang. Macam2 peel. Aku agak terkejut bila ada sebuah pub kot (aku rasa sbb dengar nmpk org menari & bunyi sound system yg gamat), aku tak ingat nama nya, beroperasi sampai lewat pagi di sebuah shopping complex- CineLeisure.

Aku takde la terkejut tengok remaja2 muda menjerit2. Masalahnya dema ni mabuk! Bayangkan polis pun takde nak kawal Mall tu. Kami pun jalan laju2 la,takut kalo2 mereka bertindak liar. Bila keluar plak, sakit mata tengok perangai couple yg bertudung & pasangan masing2.
Hi5 Emoticon
Mencemarkan imej remaja bertudung yg lain!

Aku ni kuat komplen rupanya.
huhu nanti aku sambung lagi bout kegilaan remaja kota ni

Tiada ulasan: