Selasa, 7 April 2009

bukan lupa tapi tak ingat

Seorang teman bertugas di luar kawasan, Shah Alam. Berjanji berjumpa dengan seorang lagi teman di Section 20 . Kami classmate di sekolah Teknik Ipoh. Baru nak menarik kerusi, terpandang di meja sebelah seorang mamat yg aku kenali sangat mukanya. Bertanya aku kepada 2 classmate aku ni...Classmate kita ke? Dua-dua menggeleng...sape erk? Tapi aku dah senyum meleret kat mamat ni. Kami saling mengenali, tapi tak tau di mana. Aku buat bodoh jer lepas tu. Sampailah ketika makanan di pinggan nya habis. Dia merapati meja aku, Matrik Taj yer?

oooo baru aku teringat, tapi siapa dia?Dia pun tak ingat nama aku. Setelah memperkenalkan diri sebagai Norman.... dengan gelak besar aku bersuara...ok aku ingat dahh...Hang ni Norman Tamser! Mamat ni nakal giler masa matrik. Aku n d geng kalo boleh takkan melintas depan geng dia.SIlap langkah boleh terjatuh. Dah punya anak satu mamat ni.

Menarik tentang nama seseorang....Nama Norman biasa jer. Yang agak luar biasa adalah nama ayah dia. Norman jadi glamor sebab nama ayahnya Pakcik TAMSER!

Tiada ulasan: