Ahad, 12 April 2009

5 sen vs tol gate girl

Ada ape dengan 5 sen?
Aku dah berada di lane touch & go, bila aku pk-pk balik..Baki dalam kad, tak cukup ni. Tempoh ahari aku tak jadi tambah nilai. Tanpa buang masa, aku bagi signal & minta laluan untuk tukar lorong. Sib baik lorong tunai betul2 kat sebelah aku. Aku angkat tangan kat driver yg bagi aku laluan. Aku biasala suka berdrama kan, walaupun aku tau dia tak dengar, aku tetap mengucapkan "tima kasih bang, Love u tooo"

Aku memang tak perasan yg aku pegang duit 5 sen, aci capai je kan...

"Kak, ni 5 sen"

alamak camne boleh silap ni?

"ok sori2" mula2 aku rasa ok jer, tapi bila aku pandang muka budak yg buat muka poyo kat aku. geram gak rasanya. Takkan sebab 5 sen aku nak tipu kot.aku cari duit 10 sen.

"yg 5 sen tu saya halalkan, tok orang belakang".

Aku rasa kita kena simpati pada tol girl/boy sebab mereka:

1) PANAS
2)LAPOR
3)PENAT
4)MENGANTOK
5)BZ, JLN TAK PENAH LENGANG
6)dapat pemandu macam aku, 10 sen pun takde ke..hahaha

Aku admit aku nye mistake

Tiada ulasan: