Ahad, 12 April 2009

Kat kelas gua paling BODO...

Markah ujian bulanan geografi dah kuar. Aku rileks jer. Penuh yakin kurang2 boleh dapat 6/10. Konpiden giler. Kami beratur sementara menanti rakan2 lain yg tengah ikat tali kasut kat luar surau.Dak lelaki dah naik atas dah.
“Ko rasa ko dapat bepe” Azila kawan baikku bertanya
“Lulus kot” aku tersenyum. Aku takde lah pandai mana. Masa tingkatan 3 biasanya kedudukan aku top 5 kat keseluruhan tingkatan. Tingkatan 1 & 2 top 10 je.

Alah sekolah kat pekan kecil. Budak pandai2 semua dah dapat masuk boarding skool.

Sesampainya kat kelas, budak2 lelaki berkerumun kat papan putih. Bila pelajar pompuan masuk semua dok kat tempat masing2. Yg berbulunya dema gelak2. Sod, Dayat, Mayor, Fairus , Nizam...sapa lagi erk?...

Ada satu kertas tertampal kat papan putih....
Oo kertas soalan hari tu...aku rileks lagi...”Hang dapat bape Nikma?”

“80%. Ngko?”
Entah takde pun ape2 kertas atas meja aku. Semua orang tengah excited ngan markah masing2. Yang kat depan tu, markah jawapan saper?. Aku pun menuju ke papan putih.

Bodoh nyer budak laki..kertas jawapan aku rupanya. Aku amik kertas tu..

HUWAAAAAAAAAAAAA

0%

takde satu pun jawapan aku yg betoi.
MENTAL gua beb!

Adoi, malu tak tau nak cakap arrr..Si Nizam memang syok gelak guling2 kat aku.


BODOH...BODOH ....BODOH....
Memang hang bodoh...sape soh tak study?
Hohoho

PMR gua, gua dapat la gak byk A ;)

Geografi adalah antaranya

Nota kaki: Sat g nak ke OU.
Make over FREE babeh!

Tiada ulasan: