Rabu, 27 Mei 2009

Ya Allah, kembalikan semangatku

Doa aku dalam 12 jam yg lalu semoga Allah mengembalikan semangatku yg telah hilang. Aku mahu damai. Usir segala syak wasangka dlm benak aku yg buat aku jadi kacau.

Rasa gusar ini bertapak sejak seminggu yg lalu. Aku terlalu memikirkan satu emel yg buat aku jadi begini....MENTAL.
aku punya perasaan, dan kerana itu aku patut ada perasaan TERASA dan TERGURIS. Aku juga manusia biasa, tak punya apa2 untuk dibanggakan. pesan aku pada semua, dapatkan sesuatu dengan usaha sendiri, jangan bergantung kepada sesiapa. manis mulutnya di awal perkenalan, kala hubungan masih mekar, jgn cepat kau terpedaya.

aku sudah kenal isi dalamnya.
baru sekarang, sudah terlambat.
tidak boleh berpatah, sehabis daya kena tamatkan permainan.
sementara itu aku perlu kuatkan jiwa untuk menuju ke garisan penamat.

waktu ini,aku cuma ada sedikit lagi untuk ku kejar, aku perlu berlari jika perlu.

Semoga Tuhan menyelimuti aku dengan semangat. Semangat yg telah hilang sepanjang perjalanan menuju kejayaan.

Tiada ulasan: