Ahad, 17 Mei 2009

Kurang peka

Kebelakangan ni aku sibuk melayan blog sendiri.
Senang citer, layan sengal!


Dah lebih dua bulan tak buka facebook n frenster. Takat nak hai2 macam tu ngan kawan lama aku kurang gemar. Sebabnya aku lebih suka kalau dapat berborak lama2, share citer dulu. Tapi masa mereka untuk aku telah dicuri oleh suami mahupun boyfren masing2. Aku tak bermaksud kawan2 sekarang membosankan. Cuma aku mahu ingat kenangan lama. Kawan aku sekarang, akan jadi kenangan yg aku ingin pada satu ketika nanti. Nah, sekali lagi aku tak tahu menghargai!


Aku tak sedar mereka yg berada disekeliling aku menghargai aku saat ini. Buat diri rasa ingin mengalirkan airmata. Aku sandarkan bahuku pada mereka, berkongsi cerita.Mahu mereka faham aku. Mahu aku faham mereka. Mendengar keluh kesah aku, cukup buat aku berasa lega. Berbicara dengan blog, buat aku rasa, aku sentiasa betul, walhal perkara mungkin adalah sebaliknya.
Untung punya kawan!
Tapi kalian harus maafkan aku kalau aku kurang peka.
Kadang2 aku selfish.
Maafkan aku yer.
Sori! ampun!
Lagi2, saat ini...jiwa kacau
mahu tenang
mencari damai
dihujung ada cahaya
terlalu jauh untukku gapai
tak sempat untukku kejar
Biarlah...

Tiada ulasan: