Ahad, 10 Mei 2009

selamat hari ibu....emak!

Selamat hari ibu..mak

"Sayalah permata anak kesayangan
kebanggaan ayah & ibu
saya dibesarkan dengar kasih sayang
hanya yg terbaik untukku
menjadi harapan dimasa hadapan
sayalah anak yang cemerlang"

Aku perlukan masa nak menulis untuk mak aku. Terlampau banyak, dah 27 tahun & aku mula buat perangai sejak dari dalam kandungan & baru sekejab tadi mak bercerita tentang keletah aku yang....perg.susah nak descriebe. Memang teruk.She's everything!
Tak terbalas segala jasa & pengorbanannya

Orait, pada student teknik brash sesi 97-98, lagu nespray di atas adalah lagu wajib dinyanyikan sewaktu perhimpunan selain lagu sekolah, negaraku & negeri perak. Teringat aku pada Cikgu Rahim yang katik. Aku terlalu menghargai kenangan aku yg lama, dah tak boleh nak patah masa "andai dapat kuundurkan putaran dunia, akan kuubah semua, kata2 & tingkah lakuku"

Tiada ulasan: