Jumaat, 1 Mei 2009

kenduri kawin lagi

Balik kg dah jadi rutin hidup aku. Masa keje kat s alam setiap minggu aku balik, ni dah sambung study, kena jimat2 sikit la. Pulus sudah susut.Tapi bila angin tak betul aku melanda, aku belasah je, petrol abah aku kasi penuh. tima kasih abah!

Time abah & mak ada lagi ni la, aku kena balik selalu. Time single, nanti kalo dah kawen aku kena bahagi dua lak. Fuyooo...mengelamun jauh aku nmpknya.

Mak & makcik aku tengah sibuk, almaklumla sepupu aku nak kawin. Tahniah Abang Co ot! Menghantar ke utara Perak. Aku tak ikut la, penat nak drive sendiri.

Anyway, tak ikut pun masih boleh berbakti.
Minggu depan kena balik lagi, kali ini menyambut pengantin lak, time tu baru happening. Family aku mmg besar.Faham2 je la suasana nya. Time kenduri kawen, otak gua jd serabut. Adoi...mmg kalut.

Tiada ulasan: