Selasa, 12 Mei 2009

Aku selalu jer tumpas..tapi takpe

Melewati blog yg sering aku kunjungi (artikelnya disini) membuat aku terfikir bahawa aku perlu banyak lagi belajar dan BERSABAR, membuat aku mengakui untuk kesekian kalinya bahawa Tuhan Maha Adil. Pernah tak kita terfikir kesukaran beliau cuba menyampaikan ilmu menerusi blog beliau?
Aku selalu menganggap bahawa aku saja yg selalu diselubungi kekecewaan dan sentiasa bermasalah dgn kerja2 penyelidikanku. Aku selalu merasa tak pernah cukup dengan ertikata yg lain tamak dengan apa yg aku ada. Setiap manusia diuji dengan rintangan yg berbeza. Percayalah kawan, kita sentiasa diuji.

"Hadapi dengan tenang jiwa"

1 ulasan:

Nory berkata...

hai..salam kenal.berminat nk join bizz marykay..free registration until june ni..marykay beauty consultant..