Isnin, 4 Mei 2009

penat

Tersangat penat, mata letih, kepala berat, badan basemm..tak shower lagi.
Tambah sakit jiwa bila masuk keta terbau ikan masin makanan kegemaran yg bonda ku tapau dari kampung. Mcmlah kat s alam takde jual! Bukan takde , tapi semua aku nampak same jer. Semua yummy

Kepenatan yg melampau ini melebih dari berjayanya aku tak tido 2 hari minggu lepas. Ptg semalam berkepenatan menolong makcik aku yg buat kenduri.

Bermalas-malasan depan tv 2 jam sambil buat peta. Malam terbongkang tapi tak mau tido. Malas menggoogle, buka emel reply comment, giler apa kul 2 tak tido lagi. Giler pasal sok kena bangun pagi drive sendiri nak balik shah alam. New comment masuk lagi, malas nak layan, nanti berpanjangan, stop disitu. TITIK

Aik,dah kul 2335 jam laptop, masih disini layan HP, aku mau mimpi, berjayakah aku menidurkan diri?

Aku cuba, kalau tak berjaya, adalah entri awal pagi

Tiada ulasan: