Rabu, 13 Mei 2009

bila resah...

Bila resah..ingat saat indah.....

Time resah jgn lah ingat perkara sedih. tambah kusut kepala hotak lagi adalah.
Jangan dengar lagu2 sedih ataupun yg terlalu bingit, mahunya pecah kepala.
Uh memang susah nak fikir perkara yg menarik yg pernah kita alami, banyaknya yg perit.Jangan terbawa2 dengan emosi sendiri, takut nanti hati jadi mati. Kalau mati dalam iman takpe, ni mati kejong.

Bila rindu ku sebut namamu...

Nak sebut nama siapa?
Abang angkat yg tangkap cintan kat gua masa form 3, dah kawin dan punya anak satu. Cute baby dia.
Secret admire gua masa form 5, baru jer kawin bulan 3 hari tu.
ex-boyfen gua? huh gua tak suka nak citer pasal dia.Gua menyampah!

Jeles tengok budak2, sebab dema tak bermasalah
Bila besar nanti, kau rasa jugak apa yg aku rasa sekarang
Giler jahat aku ni

Tiada ulasan: