Sabtu, 2 Mei 2009

Apa punya mimpi daaa

mimpi yg menggangu tido aku malam tadi

1) Diterminate oleh Prof Bakar, tapi Prof Zaki yg jadi penyampai.
Persoalannya apa kena mengena Prof Bakar dgn Pharmacogenomic?
Kenapa lak aku nak diterminate? Tak perform? Argh giler nye mimpi! Tak pernah2 aku mimpi pasal lab, tetiba jer mimpi bongok mcm ni. Sempena hari pekerja kotnya. Bangun tido pagi hati aku pedih, mcm lepas nangis. Ngek betoi...Adoi.....Mcmne kalo mimpi itu betul? Babai PROMISE. Psstttt....Method yg aku da dpt, aku bawa lari sekali. Aku peduli apa! Giler aku wat tau. Tonggang tonggeng sengsorang, abaikan masa santai aku, tu belum kira waktu tido yg aku dah korbankan.

2) Menerima msj di Plurk dr seseorang yg aku tak kenali. Tapi ayatnya bisa. Maksud sender lebih kurang begini." aku ada masalah hati (kecewa), ada sentiasa di Plurk n menanti2 kehadirannya.
Bengong betul. Haih. Tadi aku da check plurk, manala tau ada mesej aneh. Tapi masa aku check tadi aku tengah mamai, nanti aku kena check semula. Aku ada penyakit hati? Adakah ini dinamakan kecelaruan fikiran?

Oh tak mungkin!

Tiada ulasan: