Isnin, 11 Ogos 2008

malu.........beb





Apa perasaan hangpa jika berapa dlm situasi begini "menyemburkan nasi ketika makan". kejadian berlaku sekitar jam 3 ptg, 09082008, location:bangi.

Sempena meraikan konvocation Dr Rosmadi, so he buy us lunch. tgh citer pasal do & don't ketika ambil scroll. Ntah macamne Lisa citer yg masa dia ambil scroll, annauncer salah sebut nama. Announcer mentioned Lisa ambil course akuatik. Tetiba Dr Rosmadi mencelah, " tu ok lagi, buatnya dia sebut Minachi A/P " aku yg dok syok2 mkan terus tersembur. Bila aku pikir balik, takdelah lawak sgt, tapi kenapa boleh tersembur?Kes memalukan diri sendiri.Hari kejadian Dr Rosmadi buat selamba je. Yg aku angin satu badan ni, dia boleh pi cakap masa ramai2 nk celebrate student Unisel. Hello depan semua orang, OK.. Aku MALU!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tapi kn aku dh citer kat bebudak Lab, aku citer sendiri takpe. ..Aku citer kat Dr Teh. Tak puas hati betul..biar kuar dari mulut aku sendiri...hehehehE. Biasala kan aku pun ada ego gak..

Nasi pun tak habis..aku tersanagt malu, jarang situasi begini berlaku.Aku yg terkenal dgn minah paling selamba selama ni, jadi pompuan paling malu..haiya amma apa sudah jadi? Hampeh tol, takpela dh rezki aku..haha

Hey nak tengok gambar org ambk PhD tak?Next, my turn lak. Hopefully!Adios


Tiada ulasan: