Isnin, 25 Ogos 2008

kes kena sergah!


PEACE no WAR!!!!!!!!!!

suka2 hati nenek tiri belah emak dia jer gi sergah aku...hehhehehe dah bape lama aku tak disergah.Seseorang telah meninggikan suaranya pada aku. awat emo sangat?Sape2 yg memerintah kita, kita tak ke mana pun.....kan


Aku dah lah cengeng byk, kang banjir lab ni kang baru tau....kot yer pun ingin mempertahankan seseorang berpada2 laaaaa kan...mak ai takut aku dibuatnya..tak patut...tak patut....tak patut. Rileks laaa. aku terus rasa cam nak nangis, tapi control beb!mungkin tu cara dia. abis tu dia ingat aku apa? dia ingat dia punya marah jer, aku nyer marah saper nak calculated?..


aku blank, tak tau nak percaya saper dah. Media? semua maklumat boleh diragui kesahihannya. So seeloknya aku ambil jalan berada di landasan keretapi. Dengar dua2 dan nilai sendiri. Tak perlu nak diskus pun. Dok sonyap2 sudah. Hati tak sakit, pikiran tak serabut.


GERAM...susah sangat ke nak cakap elok2? kita kan budak besar, kalo budak kecik sekalipun kita cakapla baik2.

Tiada ulasan: