Rabu, 24 Jun 2009

welcome to the real world!

anak buah aku tambah sorang lagi...Lahir subuh 22 Jun 2009. Bayi lelaki yg beratnya tak aku ketahui, lahir secara pembedahan. semua sekali anak buah aku sekarang dah jadi 5, bulan 9 insyaallah akan tambah lagi sorang. Nak bagi nama apa ni? aku lak yg penin pikir nama baby. aku memang suka sibuk sikit bab bagi nama ni...perasan ada jiwa la ni!
Pemilihan nama anak ni pada aku biarlah ada makna & ringkas. Letak nama pjg2, alih2 dipanggilnya Bob contohnya, kan tak berbaloi tu. Ingat nak cadangkan letak nama abah, Ismail. Tapi tambah Junior (Jr) wakaka.....Ish tak buleh, nanti takkan aku nak panggil nama abah kot kt anak buah aku...giler kelakar lak kang.
Busy body la aku ni....aku suka nama Adam, tapi tu tok anak aku nanti...muahaha

Tiada ulasan: