Khamis, 25 Jun 2009

Boleh tak?

perlu ke word verification masa leave comment on blog orang. pertama-tamanya sebab, konfem dema tahu or kenal huruf. buat aku tak paham blogspot ingat aku ni buta huruf.
aku dok pk gak ape ke jadahnya benda ni?
ok kalo takat nak tapis comment b4 approval dari pemiliknya, itu relevan!
aku rasa blogspot mencabar kebolehan mengingat aku terhadap huruf konsonan & vokal aku.
cuba la buat teka teki ke, sifir ke as a word verification supaya hanya tingkat tertentu manusia mengikut kepandaian tertentu boleh bagi komen kat korang. Ni aku tujukan khas pada blogger yg rasa dia sangat bijak berbicara hal politik ;)
Contohnya, kalo entri harini tentang politik malaysia, word verificationnya mestilah soalan berbaur politik. Siapakah TPM yg dikonspirasikan untuk dijatuhkan sekitar tahun 1998?
Mengarut betul aku hari ni.
kenapa word verification buat aku marah?
sbb aku baru nak angkat punggung buat keje, alih2 kena duduk balik coz komen aku tak masukkan word verification, apa dia hingat aku tak sekolah ke?

Nota kaki: Aku tidak mengalami PMS, cuma geram dengan Q-TOF je

Tiada ulasan: