Sabtu, 20 Jun 2009

Lelaki, gitar & wanita

Lelaki with gitar, personally aku rasa sangat cool....
tambah best, bila lelaki mainkan gitar & lagukannya untuk wanita...
memang aku boleh jatuh cinta, tapi takdela nak kawin dengannya jika lelaki perompak or penyamun.
sekadar mengagumi jari jemari mereka!
Gitar tu pun bentuknya macam wanita, so bila wanita petik gitar, aku jadi jeles.
Aku kagumi wanita yg terror main gitar, kamu nampak sangat menawan bersama gitar.
aku memang tak pandai main gitar tapi memiliki gitar, kenangan dari wan. gitar dihadiahkan kepada aku coz kesian kat aku yg terkial2 cari note. Wan soh aku main setiap hari, tapi semua separuh jalan sbb masa membataskan aku.... alasan standard aku.
Lelaki & wanita punya perasaan yg berbeza. Pemilihan pasangan bagi lelaki & wanita urut berbeza.
Bagi perempuan, cukup sekadar lelaki itu ada look
cara dia bawa diri walaupun tak handsome but still nampak menarik! bonus jika lelaki ada paras menarik. Wanita boleh admire dengan lelaki yg punya persona. cukup punya manis!
Bagi lelaki pula berbeza
manakan tidak, lelaki mahukan wanita yg punya paras yg menarik.
yg lain2 jatuh no dua.
aku pilih jalan selamat (pada pemikiran aku)
tak mahu seseorang yg dikenali, handsome mahu dijauhi,takut nanti lelaki itu jadi rebutan, rumahtangga boleh bergoncang
mahu yg bijak, tak semestinya punya master or PhD, bijak kawal aku, menidakkan kata2 aku pada tempatnya
punya minat yg sedikit berbeza, agar nanti hidup tak bosan.kalau byk sangat persamaan, hidup jadi bosan.

Tiada ulasan: