Isnin, 14 Disember 2009

adoi....

semahunya aku rindukan keriangan

yang pernah singgah menjadi teman

juga hinggap seketika sebagai rakan

datang tatkala aku inginkan bahu untuk bersandar


tapi kini..

ia hilang, telah lenyap dari pandangan

berlari meninggalkan aku yang semakin lesu

tak terkejarkan aku akan dirinya

tak terjangkau tanganku menariknya

apalagi mahu aku mengikut rentak lariannya


adoi...

mahu aku berbuat apa?

apa perlu aku berlari mengejarnya menggunakan kuasa kuda?


argh...

mungkin perlu tengok dan lihat saja

biar mata berbicara

mencari perspektif yang betul letak duduknya

biar....

4 ulasan:

yoko berkata...

salam .kenal

n berkata...

salam

ya jemput2

coy berkata...

setiap insan ini miliki dirinya sendiri..

~PRiNCeSS_MiA~ berkata...

salam...
b'paut lah pd diri sndiri...