Khamis, 10 Disember 2009

entah...

entah...

tak pasti mengapa aku perlu emosi!

mungkin lewat kebelakangan ini, aku terlalu sensitif

tersalah kata denganku saja, aku merajuk sendiri

diam dan mahu bersendiri

entah....

mungkin juga aku sudah menginjak usia

mahu diberi perhatian seperti anak kecil minta didodoi, diselimut dan minta dibacakan buku cerita

mungkin saja, aku benar-benar terguris walau dia bukan sesiapa denganku

mungkin saja, aku yang terlalu emosi, mahu turuti kata hati

tolong ya, jangan begini

aku runsing mahu jaga hati semua

sedang kalian memperlakukan aku semahunya

2 ulasan:

coy berkata...

hati yg ada dlm diri kita ini adalah sekumpulan hati2 manusia di luar sana.itu sbb ita buleh merasa apa yg org lain rasa.dan itu juga sebabnyer mengapa ade ayat "ko x pandai jg hati aku" hati yg dimaksudkan adalah hati mereka yg berada dlm diri kita.saudari fhm???

n berkata...

entah........[sama mcm tajuk entri ;)]

saya memahami