Rabu, 9 Disember 2009

ruang-ruang kosong

Ruang itu telah disediakan cumanya masih belum dibuka

Tunggu ketika yang sesuai bersama batang tubuh yang benar untukku

Catan itu akan kuwarnakan, kan kucorakkan secantik jalur pelangi

Mungkin sudut yang sesuai belum dijumpai

mungkin koordinatnya tersasar lajur serta barisnya

aku yakin tubuh itu sedang mencari pintu masuk atau penanda arahnya diterbangkan angin

haih...

bicara dengan diri sendiri lagi

mahu menenangkan naluri

biar aku rasa aman, tenang kerna aku mencari damai!

aku rindukan ketenangan yg kini perlahan-perlahan mula menusup ke jantungku

moga ia kekal di situ

ia layak aku perolehi

ya selayaknya aku dikurniakan perasaan itu

Tuhan, tolong......dengari aku, fahami aku

walau aku tahu kau selalu mendengarnya...

aku tetap mahu memohon, setiap hari setiap ketika

kerna ianya free

percuma...

sekian

1 ulasan:

coy berkata...

sebelum rasa ngin dicintai itu timbul, kita perlu terlebih dahulu mencintai org lain.hidup hanya untuk mencintai dan bukan dicintai.