Jumaat, 24 Oktober 2008

I'm flying without wing

Cita2 masa kecik nk jadi tentera. Tengok abah pakai seragam tentera, fuyoooo segak giler. Besar sikit, tahun 3, tukar pulak, aku nak jadi lawyer, pastu abah aku cakap baik jadi pensyarah. Umur meningkat lagi, cita2 bertukar lagi. Masuk sekolah teknik, amik course kejuruteraan awam, kononnya nak jadi arkitek! Lukisan Kejuruteraan aku la yg paling bodoh sekali kat kelas aku, mcmne nak jadi Arkitek! Bila masuk matrik aku dah tak pk nak jadi ape. Ikut je flow yg Tuhan tentukan. Aku tak pernah terfikir pun nak jadi mcm sekarang. Researcher...heheehe.Harap2 aku dapat menyumbang sesuatu untuk semua.
Tapi sekarang aku pk pulak, best sgt ke jadi researcher? Teruk2 buat keje pun belum tentu dapat apa yg kita inginkan. (Kata2 org yg sedang bengong)

Tiada ulasan: