Selasa, 21 Oktober 2008

burden..kini tiada lagi

dah 3 bulan, seems like i did nothing for my master. I put all my effort to TACROLIMUS, but rezeki takde. So pagi Isnin, yg ahadnya aku telah melarikan diri dengan balik ke kg. Konon2nya TENSION, aku memberanikan diri berjumpa dengan supervisor aku. Dengan berdebar2 aku aku menyuarakan hasrat nak tukar projek. Aku tak nak buang masa aku. Aku agak yakin dengan drug yg satu lagi ni, Tamoxifen. It gives me a positive result. Malam sebelumnya aku tak dapat tido, pk kan jawapan yg patut aku berikan. Kalo Dr Teh, tanya macam ni, aku kena jawab macam ni...n sosososo
Nmapaknya supervisor aku agak positive, Why should i continue with something that I did not confident to work with right?
YAHOOOOOOOO aku berjaya tukar project, Hopefully satu hari nanti aku tau kenapa extraction method untuk Tacrolimus tak dapat.

Tiada ulasan: