Khamis, 11 September 2008

adakah aku hepi being single?

sometimes....ye la...when I need someone to talk to barula rasa tak syoknya jadi single...hahaha betapa tak seriusnya aku dengan hidup aku. Bukan tak nak ada relationship ngan sesapa tapi aku takut untuk melalui fasa kekecewaan. sakit, pedih, menyeksakan. Aku takkan membenarkan hal itu berulang lagi. Aku tak cukup matured pada masa tu? Mungkin lebih kepada tak cukup kuat menanganinya....tak tahu nak handle macamne...realiti hidup yg patut aku terima...we are not meant to be together. Jodoh pertemuan di tangan Tuhan. Bagus gak hubungan terputus di tengah jalan, daripada berterusan, samaada dia atau aku yg akan sengsara..saper tahu? tak lah teruk sangat being single sebenarnya. Shopping sorang2, jog sorang2, tgk movie sorang2, buat semua benda sorang2...its good tau. Aku jadi seorang yg tak bergantung pada orang. Jadi selfish kekadang hahaha sebab malas nak fikir pasal orang lain! Aku buat apa yg aku rasa ok, enjoy dengan diri sendiri. Agaknya itulah salah satu sebab aku jadi sangat taat kepada kerja!
Aku menghepikan diri sendiri menjadi single! ahaks
Bukannya apa, hepi tu kita yg cari...aku tengah tunggu putera katak yg boleh hepikan hidup aku!
sound crazy....

Tiada ulasan: