Selasa, 2 Ogos 2011

oMG!

bukanlah nak memilih sangat

cuma mahu yang lebih kurang sebaya

statusnya seperti aku juga

takut nanti anaknya kucincang lumat....manalah tahu jika hantu menguasai jiwa

@ mungkin 90% kerna factor yg aku tidak mengenalinya ;)

maaf kawan, aku rasa ini yang terbaek...menolak terus tanpa perlu aku berselindung

beri kamu seribu alasan

buat kamu gantung harap pada aku

utk lihat aku dan dia bahagia

haih

aku rasa ianya kelakar..

berharap juga, yang keluar dari mulut kamu itu juga gurauan semata2

maaf, bukan mahu bersenda dengan perkara yg seriyus

mungkin tika itu terik mentari buat aku katakan tidak

dan di saat aku rasa aku normal, jawapannya juga sama ...oh tidak!

takdir kita mungkin sebagai kawan dan bukan bersaudara

"makcik" oh tidak...kau akan kekal memanggilku selaku namaku saja

-titik-

Tiada ulasan: