Sabtu, 16 Julai 2011

penat la menunggu

kalo boleh pilih,

aku mahu "dia"

kalau boleh di tudingkan dengan jari

"mahu yang "itu"

yang baek2 saja

kalau boleh "dia" tahu tanpa perlu berbicara

Oh Tuhan, alangkah indanya

kalau boleh bounce macam iphone dgn i phone

uhhhh...memang aku tak percaya

ia perlu dengan kata2

tanpa bicara kata, tak terungkai tanda tanya

dengan sorotan mata, belum tentu sampai ke jiwanya

----haih-----

sukar rupanya, nampak paling ringan

yang paling ringan mcm gas di atmosphera tulah yang tersangat berat menghukum jiwa

tolong aku, bantu aku

meringankan jiwa

ombak didasar hati ini sudah 13.2 skala tsunaminya

buk...

terhentak di tembok batu....

haih....bangkitlah dari realiti

kena menunggu lagi, kerna aku bukan "Khadijah" isteri nabi

----senyum kelat----

Tiada ulasan: