Rabu, 11 Februari 2009

yahoooo

selamat sudah defence proposal!

LEGA giler. Ngan malam tido 3 jam je.

Tupun rasa macam tak tido je.

Dlm tido pun otak ligat nak pk soalan & jawapan yg berkemungkinan.

dlm satu2 topic kekadang we know the answer but why we tent to choose the difficult way to answer them.

GUBRA?



Masa presentation...

1)orang paham ke apa yg aku bentangkan?

2)huru hara susun ayat

3)pandang slaid...aku ada point nak cakap tapi apa erk?-slaid optimization of extraction method..HAMPEH!


4)Prof Weber...dia suka sangat kat part metabolism tu...abisla aku!

5) Dr Choo....mesti dia nak tanya aku pasal LCMS....dia kan wat HPLC !

6)Dr Teh...cool nana! aku teka jer, dia kata mcm 2, tgk dari senyuman yg dilemparkan.


Time Q & A

1) Jawapan dah ada tapi processor orang melayu kan BM so nak translate ke BI, amik masa la sikit.

2)Tak paham soalan. Memang kekadang tak tau pun apa yg ditanya.Kekadang kan soalan panjang sangat.

3)Jadi mangsa keadaan. ......Lu pikir la sendiri.

4)Prof Weber...memang dia tanya tang metabolism...hehe sib baik dapat jawab

5)Dr Choo...tak puas ati ngan jawapan aku soh aku figure out....my answer is the same still!

Tiada ulasan: