Selasa, 4 November 2008

Cinta dalam hati..zaefrul nordin

nampak tua my hero ni ;) sowi!. photo taken:murai.com

Jatuh cinta dgn pelakon? Oh no, Jatuh cinta dgn watak yg dilakonkan! Yes itu memang betul! Sape nama pelakon tu? Kenapa? Mananya penah aku jatuh cinta dgn pelakon! Adoi......memang sah aku dah jatuh cinta.Jatuh cinta lagi....lagi lagi jatuh cinta....tapi bagaimana aku harus memikirkannya!
Kenapa mengabaikan perasaan seorang lelaki & perasaan diri sendiri. Perlu ke bersikap selfish? Kalau dah suka/cinta teruskan je la. Boleh pulak main pas2 kat orang.

"Jgn mencintai org yg tak mahu dicintai"...apa maknanya? Poning kepala aku pk pasal ayat tu (Dialog Eli mazlin).....Yg touching nya lelaki tu mempunyai pandangan yg tinggi terhadap wanita dengan meletakkan wanita pada tempat yg terpuji.

Lu pikir la sendiri....

Si arman tu, tak lah hensem sgt tapi dia ada sesuatu yg diingini oleh seorang perempuan, walaupun realitynya kita tak tahu personaliti hero kita yg bernama zaefrol nordin...Tahniah la kerana telah membuat I'm in love with you. Giler apa aku ni. Lakonan dia dlm Spa Q, tak la best sgt, tapi believe me you are my hero...

Aku try google gambar hero ni but sedey memang takde..maybe later bila dah glamer ckit, maka senanglah menggoogle mamat nih.
Betapa pentingnya pemilihan skrip untuk menjadi aktor/actress yg BOOM!
kpd zaefrul: walaupun dah senja terjun dlm dunia glamer, but believe me u tetap boleh bersinar!


Tiada ulasan: